
Aurrekoan Fnac eta Wacom en laguntzaz antolatutako marrazki digitalaren ekintza haren ondoren, Wacom intuos 5 touch M tableta batekin etorri nintzen etxera. Gozatzeaz gain horrelako oparia jasotzea kristorena izan zen. Eta beno zer esan traste hontaz. Argazkian orain arte erabili dudan wacom bamboo tableta erakusten dizuet ere, egia esan beste probatu gabe edukita pase, baina behin probatuta ezin atzera itzuli.
Wacom intuos 5 berriak azalera handiagoa izateaz gain, express key delakoak ditu (ezkerraldean) eta gainera pad antzera erabili daiteke (hau da pantaila behatzei sensiblea da)
Oraingoz aldaketa oso positiboa izan dela esan behar.
Mila esker Donostiako Fnac eta Wacom-i.
El otro día después del acto de arte urbano digital en el que participé en Donostia (organizado con la colaboración de Fnac y Wacom) llegué a casa con una Wacom intuos 5 Touch M. Si además de disfrutar como disfrute vuelves a casa con algo así ya es que ni os cuento no?? Y bueno que decir de la tableta, en la foto os la muestro junto con mi anterior tableta, una wacom bamboo (creo que sería la más sencilla del momento) que si bien no está mal, una vez que pruebas la otra, no hay vuelta atrás.
La nueva intuos 5 además de tener mayor superficie, tienes las llamadas express keys ( a la izquierda) y además se puede utilizar como pad ( es decir la pantalla responde a ciertos movimientos de los dedos)
El cambio ha sido fenomenal!!!
Gracias a Fnac Donostia y a Wacom.













































